poniedziałek, 18 listopada 2013

Aniołki z masy solnejA - Aniołek z napisem "Kocham Cię"

Witajcie:-) Dzisiaj przychodzę do Was z aniołkiem, który trochę czekał na to by zostać pokazanym na blogu. Miałam w zamyśle pokazać innego, ale postanowiłam dać w końcu pierwszeństwo temu, który dłużej czekał;-) Prosta sukienka, kilka kwiatków i buciki z niezapominajką. W końcu robi się coraz chłodniej;-)
aniołek z masy solnej, anioł z masy solnej, aniołek z napisem, figurka z masy solnej, masa solna, aniołek z wiszącymi nóżkami, salt dough
Aniołki z masy solnej
























Tym razem oprócz  standardowego oszronienia w białym kolorze pojawia się też złoty odcień. Wolę jednak samą biel;-)
aniołek z masy solnej, anioł z masy solnej, aniołek z napisem, figurka z masy solnej, masa solna, aniołek z wiszącymi nóżkami, salt dough
Aniołek z masy solnej
























Szaro dzisiaj za oknem i wietrznie. Przymusowe wyjście poranne z domu zakończyłam refleksją: jak dorobię się domu, to posadzę przed nim płaczącą wierzbę...najdłużej utrzymuje liście;-) Żartuję oczywiście, ale dla mnie zaczyna się trudny okres w roku, bo ja bezwzględnie do szczęścia i funkcjonowania potrzebuję zieleni, niebieskiego nieba i słońca (nie mylić z upałami- tych nie lubię) ;-) Dlaczego nie może być po prostu mroźnie, jak już musi, ale z błękitem nad nami? No dlaczego?! ;-)Cóż miłego poniedziałku kochani. Ja mimo wszystko z nadzieją wypatruję za okno, a może po południu się rozchmurzy;-)

14 komentarzy:

  1. piękny ,jak wszystkie zresztą :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W tych pantofelkach aniołek wygląda niezwykle elegancko :-)
    Słonecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jeszcze w wakacje go robiłam o ile mnie pamięć nie myli i wtedy powstały takie właśnie z pantofelkami;-) Taki mały eksperyment, jak ostatnio skarpety na anielskich stopach;-)

      Usuń
  3. Ależ cudne te Twoje aniołeczki !!!
    Mogę je oglądać bez końca :)
    Pozdrawiam serdecznie ***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, cieszę się ogromnie, że się komuś podobają:-)

      Usuń
  4. Piękny Aniołek :)) Oj tak pogoda nas nie rozpieszcza już, te szarości również mnie przygnębiają. Miejmy nadzieję, że jednak słońce o nas nie zapomni :)) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. W złocie też aniołkom do twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo radosny, wiosnę mi przypomina :) Szkoda, że przed nami dopiero mrozy... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach jak ja tęsknię za wiosną...Powiem, że mimo tego że lubię święta- oddałabym je w zamian za wiosnę:-)

      Usuń
  7. Śliczny lubie bardzo twe aniołki każdy jeden jest sympatyczny buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję na bieżąco Twoje aniołki i wszystkei są przeeeeeepiekne!! takie cukierkowe i wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniołek piękny. Cudne twarzyczki robisz Tym swoim aniołkom, są takie dopracowane, idealne w każdym calu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo wszystkim serdecznie dziękuję za pozostawiane tu słowa:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny jak każdy z Twoich aniołków =)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każde pozostawione tutaj słowo:-)