wtorek, 5 listopada 2013

Zaległe wyróżnienie- ciąg dalszy:-)

Witajcie:-) Przeglądając sobie dzisiaj wpisy na blogu Bransoletkownia u Oli, zobaczyłam-przypomniałam sobie o wyróżnieniu, które dostałam od niej miesiąc temu...Oleńko dziękuję i przepraszam za "refleks":-) Zabijcie mnie, ale ja nie wiem dlaczego zapominam o wyróżnieniach?! Klasycznie-tradycyjnie przepraszam. Przecież to naprawdę taka miła rzecz, zostać docenionym, a taka nieuprzejmość z mojej strony...
Zasady:
  1. Nominowana osoba pokazuje w poście odznaczenie.
  2. Dziękuje za nominację.
  3. Ujawnia 7 faktów o sobie.
  4. Nominuje 7 blogów do wyróżnienia.
  5. Informuje o nominacji wybrane wcześniej blogi.



Skoro mam ujawnić 7 kolejnych faktów o sobie, zacznę od najważniejszego;-)
1. Mam permanentną sklerozę odnośnie wyróżnień w blogowym świecie... ;-)
2. Kocham szale indyjskie, chusty, etc. Mam ich pełno w domu i jakoś nie przeszkadza mi to w nabywaniu kolejnych:-)
3. Uwielbiam ładne zapachy- używam olejków eterycznych, świeczek zapachowych, kadzidełek...w tym ostatnim przypadku stanowcze veto ze strony męża;-) Lubię gdy w domu oryginalnie pachnie:-)
4. Bardzo lubię świeczki- wieczorami, zwłaszcza teraz gdy szybko robi się ciemno- wieczory wypełniam morzem światełek w świecznikach i świeczniczkach:-)
5. Zaczytuję się ostatnimi czasy w trylogii "Rozmowy z Bogiem" N.D.Walsh'a wciąż od nowa i od nowa. Praktycznie każdego wieczoru:-)
6. Postanowiłam- obiecałam sobie, że każdego miesiąca przynajmniej jeden raz wesprę swoją twórczością jakąś akcję charytatywną. Tworzyć to piękna rzecz, magiczna wręcz, gdy wkłada się w coś serce, to dobrze tym sercem się z kimś podzielić:-)
7. Mam tyle książek, że mogłabym z powodzeniem otworzyć bibliotekę;-)

Kochani, a teraz nominowane przeze mnie blogi: Kolejność przypadkowa:-)
1. http://artzakatekmarii.blogspot.com/
2. http://artesania-rekodzielo.blogspot.com/
3. http://joannazatorska.blogspot.com/
4. http://kaoriart.blogspot.com/
5. http://nabiegunach-art.blogspot.com/
6. http://pikotki.blogspot.com/
7. http://karinauk4.blogspot.com/

Jeszcze raz dziękuję:-)

5 komentarzy:

  1. Gratuluję wyróżnienia i również wyróżnionym. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana - mogłabym spytać kim jesteś? ale czytając odpowiedzi na pytania zrozumiałam że nie tylko ja jetem taka jak ty czyli mamy bardzo wiele wspólnego ze sobą tzn, charaktery i tym podobne ja ci serdecznie dziękuję za wyróżnienie tylko nie kapuję jednego ? mam zaległy tak ty ten miałaś ale mam wielki problem na odpowiedź Kingi 11 aż pytań dlaczego 11? nie wiem może coś pomyliła albo może.....wie że kocham tę liczbę ? zadała tak niesamowicie trudne że ja tak mądra jak gł....a dlatego zwlekam z tematem ale u ciebie skarbie mam z górki - nie zadałaś żadnych pytań - ale zabawa trwa dalej bo lubię wiedzieć coś o osobach z którymi utrzymuję kontakty a na temat mego tworu z masy solnej a to już historia napiszę ci osobno dlaczego tak kocham wszystko co jest wykonane z masy solnej - jeszcze raz dziękuję postaram jak najszybciej się uporać z wyróżnieniem i przypominam =hihihi nie muszę odpowiadać na pytania życzę miłego tygodnia Marii i myślę że będziemy się nawzajem często odwiedzały- z mojej strony jest jak najbardziej tak papappa buziaki ślę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Marii wszystko zależy od rodzaju wyróżnienia- jedne są właśnie takie, że nie wymagają odpowiedzi na zadawane pytania, tylko wymienia się kilka faktów o sobie, inne mają odrębne zasady;-) cieszę się, że takie wyróżnienie Ci odpowiada:-) Z niecierpliwością też czekam na historię związaną z masą solną:-) Pozdrawiam ciepło:-)

      Usuń
  3. Agnieszko, dziękuję Ci bardzo za wyróżnienie. Oj gorzej będzie z pisaniem o sobie, taką mam naturę. Ale postaram się. Zrobię to za kilka dni. Pozdrawiam serdecznie. Ewa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każde pozostawione tutaj słowo:-)