wtorek, 24 maja 2016

Aniołek z masy solnej z napisem "Kocham Cię Mamo" :-)

Witajcie:-) Za chwilkę "Dzień Matki", więc dzisiaj specjalnie z tej okazji Aniołek z masy solnej z napisem "Kocham Cię Mamo". Tym razem w fioletowej sukieneczce z jednymi z moich ulubionych wzorków. Dodatki w kolorze jasnej zieleni. Lubię takie połączenie, fiolet z zielenią zawsze się ładnie komponują.
A aniołek prezentuje się tak:
aniołek aniołki z masy solnej, masa solna, anioł anioły z masy solnej, salt dough angels, salt mass
Fioletowy aniołek z masy solnej na Dzień Matki
Za oknami piękna pogoda, świeci słonko, zieleni się wszystko dookoła i póki co jest błękitne niebo. Uwielbiam taką pogodę. Niestety przeciągające się choróbsko dalej mnie męczy, więc nie jestem w stanie się cieszyć tym wszystkim tak jak bym chciała, ale i tak jestem szczęśliwa, że w końcu coś innego niż szarość dookoła. Czekam z utęsknieniem na odpuszczenie choróbska, ostatnimi czasy naprawdę rzadko choruję, ale jak już się coś przyczepia, to niestety na dłużej :-( wiem, marudzę z tego powodu, ale mam nadzieję, że już niedługo;-) 
Miłego wtorku Kochani, słonka i spokoju, no i zdrowia Wam życzę:-)

11 komentarzy:

  1. Śliczny!! I w fioletach , które ostatnio tak bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kluseczka jak zwykle urocza, taka świąteczna, strojna. Maj jest świeży,pachnący, ale chrypki rozsiewa wraz z pyłkami i trudno się wówczas pozbierać. Marudzenie dobrze robi, więc sobie marudź. Pozdrawiam. Pa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudeńko! I jak zwykle piękna sukienka, ach te aniołki to mają świetną garderobę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny aniołczek pięknie wystrojony, grzeczny z kołnierzyczkiem i z serduszkiem dla mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju!!!!!!! jestem pod wrażeniem! to najsłodsza rzecz jaką widziałam! gratuluję talentu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aguś co tam u Was ...gdzie się podziewasz :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każde pozostawione tutaj słowo:-)