sobota, 19 listopada 2016

Kilka prostych kartek na święta plus bonus :-)

Witajcie:-) Dzisiaj kilka kartek na święta:-) Do ich wykonania użyłam jednego z moich ulubionych wykrojników - Mikołaja. Zakochana w nim jestem po uszy, uważam, że jest po prostu fenomenalny. Nawet mi nie przeszkadza czas jaki potrzebny jest do jego wycięcia, poskładania, posklejania, bo jest taki słodki finalnie, że warto;-)
kartki ręcznie robione, kartka ręcznie robiona, handmade cards, kartka świąteczna, big shot, distress ink, kartka z mikołajem
Kartka z mikołajem
Sami powiedzcie - jest uroczy prawda? :-) Tu świąteczne domki: na dole kartki migoczący brokat...wiem, że go nie widać, bo światło rozproszone równomiernie, ale jest ;-)
kartki ręcznie robione, kartka ręcznie robiona, handmade cards, kartka świąteczna, big shot, distress ink
Świąteczne kartki ręcznie robione
A tu jeszcze jako bonus jedna z moich ulubionych kartek - kotek z bukietem kwiatków:-) kolorowany wraz z myszką i prezentami Promarkerami. Kicia występuje w kilku zestawach stempli, kupiłam kilka i to nie jest jeszcze moje ostatnie słowo;-)
kartki ręcznie robione, kartka ręcznie robiona, handmade cards, kartka ze stemplami
Kartka ręcznie robiona z kotkiem
Mam nadzieję, że takie proste karteczki przypadną Wam do gustu:-) Miłego weekendu Kochani, zdrowia:-)

3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i za każde pozostawione tutaj słowo:-)